Follow | Dashboard


Arims | enjoy your reading.

Entry | About | Board | Credit


Waiting,Hoping ,wishing
Today : 28 september 2012 : Friday : 10:25pm
Bertempat di cybercafe di sekitar shah alam seksyen 18, bersendirian..
Aku sedang menanti..agak lama jugak menanti.. dalam sejam lebih dah ni..aku mmg suka menanti..menunggu..waiting..itu mmg kerja aku..emm..biasala...


Nak aku ceritakan disini..di cybercafe ni ..mmg selesa..xsama mcm cybercafe aku..biasa la kat sini bandar..pusat..masing-masing bersaing..kerusi selesa..eksklusif.. mcm qzone..ntah apa-apa..tersambung la pulak niat kau nak usahakan pusat internet cybercafe dan stationery dgn mana-mana yg sudi untuk aku usahakan sama-sama dgn dia..niat tu mmg dah ada dari dlu..tp dgn apa yg terjadi kebelakangan ni..niat tu ter'PAUSE sebentar...

sekarang mmg la  xleh lagi..tp semangat tu kembali hadir..sampai bila aku nak duk kat takuk lama..hari2 xde apa yg beza..yg beza nya sekarang..
Sekarang aku kat tempt org..memcuci mata..mencari pengalaman..mencari ilham..mencari kenangan..pengalaman..dan memcari apa yg belum aku ketemui selama ini..

Hari ni byk yg terjadi..harap apa yg terjadi hari ini kaan membawa kepada perkara yang baik dan muncul nya kebahagian yg setiap org aku yakin pasti memerlukan nya...insya'allah..
Aku hanya  perlu kesabaran.,harap penantian kau nini membuah kan hasil...
Apa yg aku mahu adalah KEBAHAGIAN

Tapi dop nyekit mana pun aku tunggu ni semua page aku da bukak sampai xtahu apa dah nk bukak..dah la hari-hari mmg ngadap skrin dan tekan-tekan keyboard,datng sini pon duk ngadap benda yg sama..sambil ber'backgroundkan musik dewa19 yg mana mmg memnjadi kesukaan dan kegilaan aku..apa pun asalkan dewa..oh dewa..once..hihihihi...

pape pun jgn aku yg menunggu ni mcm menunggu seperti kucing bertanduk sudah..xpun mcm bulan jatuh ke riba...aku ngah suka ni menunggu..tunggu dan tungguu..adoii... cepat la weii....











f/n : Happy for today..im with love....












Older post / Newer post