Follow | Dashboard


Arims | enjoy your reading.

Entry | About | Board | Credit


Assalamualaikum...
Achoooo!!! opsstt..sorry..terbersin kat sini..achooo!!alamak..makin menjadi² la pulak..2 3 hari ni,metabolisma badan agak tidak seimbang..DEMAM+SELESEMA+BATUK+SAKIT KEPALA+SAKIT HATI..cukup pakage..

Sambil dengar alunan musik dari Dewa19-selimut hati,bukak blog org tp tetiba rasa nak wat entri baru..dah beberapa minggu xupdate kat sini..kebelakangan ni..byk benda yg terjadi..banyak benda yg berlangsung..banyak  benda yg aku lalui.. *ape ke syahdu lagu dewa ni..menggamit hatiku..

Minggu lepas ada kenduri kat umah aku..1st kenduri sejak aku tinggal kat rumah tu..rumah yg dalam pemprosesan yg 90% siap tu..dengan kenduri yg ala² kampung..manusia yg ramai berduyung² datang dan melimpahi segenap penjuru rumah aku..arghh..cuba imagine!! HAncur , berkeliaran , berantakan , pecah dan bersepah-sepah!..sempat buat aku demam..xlarat hanya tuhan yang tahu...tp alhamdulillah semuanya selamat selesai..makanan pun cukup , tempat pun selesa , gulai pun sedap dari percakapan mulut-mulut..alhamdulillah syukur..kini mummy daddy sudah dapat menantu baru.. manakala menantu lama bertungkus lumus menjayakan majlis ni..terima kasih dan syabas di ucapkan kepada Abang aku yang sulong dgn isterinya..

 Nanti standby kenduri aku lak ye abg² dan kakak² ku sekalian..insya'allah bila aku jumpa calon suami aku nanti..aku impikan majlis yg lebih bagus dan maju setapak dari majlis yg lepas..kikikikiki.. aku jugak impikan tema yg bewarna putih..+ dirty pink sikit²..wahhh...

Berangan je lebih calon xtau yg mana.. tp aku rasa mcm aku rindu kat seseorang...ermm..kbye.







f/n : aku mcm menunggu bulan jatuh ke riba..sedih gila baban!!





Older post / Newer post