Follow | Dashboard


Arims | enjoy your reading.

Entry | About | Board | Credit


Assalamualaikum...

Sudah agak lama jari² aku ni xmengetik² keyboard..sudah agak lama aku tidak menunjukkan apa yg ada kat dalam hati..kat dalam otak minda,jiwa dan raga aku ni..masa berlalu,jam berdetik waktu berputar.. aku tetap macam ni..aku tetap disini..masih mcm ni dan masih jugak bernyawa macam ni jugak lah.. pendek kata macam ni la..macam mana? iye la macam ni la.. aih..

Walaupun hari berganti hari,minggu berganti minggu bulan berganti bulan.. tahun berganti tahun.. eh xde la aku tinggal blog aku ni sampai setahun..beberapa bulan je kot.. emm..berbulan² kebelakangan ni la..aku rasa xde perubahan dalam hidup aku,tipu la kalau cakap xde langsung.. tp perubahan kecik tu ada la..keinginan hati nakkan satu perubahan yang BESAR dalam hidup ni... bukan aku tak cuba.. AKU CUBA!! aku try.. aku test.. sedaya upaya aku.. tapi belum ada peluang yang berpihak pada aku..pendek kata belum ada rezeki..

Sebulan dua ni.. xtau la mana silap nya..br je nak memajukan diri,tapi exam lak failed..kalau sekali xpe gak ni 2x.. giler ke ape.. ape kena ngan aku ni..aku dah cuba yg terbaik... errr.. alahaii.. xde rezeki la pendek kata..malas nak mempersoalkan benda tu..Apa pun aku xkan penah mengalah..re-sit utk kali ke-3 apedehal.. aku bayar kot.. peduli apa org nak kata.. kan?? re-sit! re-sit!! ok..



Older post / Newer post