Follow | Dashboard


Arims | enjoy your reading.

Entry | About | Board | Credit


Coretan Tahun baru di bulan Ke-2
Sekian lama meninggalkan ruangan ini, kini aku kembali menjengah untuk seketika, meninggalkan sedikit sebanyak episod diri yang aku  lalui kesemenjakkan  masuknya tahun baru..2014

2013 yang meninggalkan banyak kenangan pahit dan manis.. paling terkesan saat aku perlahan-lahan mula meninggalkan apa yang sepatutnya aku tinggalkan sejak lama dulu tp kini baru tercapai..syukur alhamdulillah..now totally stop.Finish!

2014 aku perlu mencari di mana jodohku berada.. ehek! kena cari ke? Bila yang lama sudah tiada maka perlu cari pengganti yang baru yang tiada bersangkut pautan dengan orang lain, yang hanya menjadi hak aku sorang , hak mutlak.. Tahun baru juga aku perlu ubah sikit gaya hidup , gaya makan , gaya pergaulan , semua la kena ubah.. bia membangun sikit..orang lain dah ke depan aku masih di takuk lama.. bosan la

Kalau aku dapat Qzone ni pon ok gak, mcm mana nak dapatkan bos makin lama makin banyak pulak yang di bangunkan yang dia bina, tu gym kat atas tu semakin besar pulak,Qzone ni nak dikecilkan ape kez,sakit pulak hati aku.. apalah kuasa aku.. seorang kuli.. uhuk uhuk.. *sedih..

Family pulak tahun baru ni masing-masing dah buat hal masing-masing, masing-masing ego,berlagak tak nak mengalah.. korang  tak tahu ke air di cincang tak kan putus?  yang bongsu pergi nung jauh ke Muadzam.. yang sulong di kelantan masih kekal begitu.. anak dah 3 kehidupan makin maju berbanding dulu cuma pemikiran je xberapa nak maju setanding kehidupan dia tapi respek tetap milik dia sebab dia yang sulong,hah no 2 tu,maju juga hidup dia,hidup kerjaya dia la,tp family dia mcm tu jugak..belum mampu nak handle bini.. kitorang mampu lihat je bila saat mak bapak bersuara namun di kelautkan..dan masih begitu la.. Part sedih ni milik yang ketiga.. hidup bahagia selepas kawin.. hubungan kekeluargaan yang membaik tapi dugaan untuk menjadi sepasang ibu dan bapa bila anak sulong di lahirkan tidak semudah yang di sangka.. berbagai konflik perlu di tanggung baby tu.. Ammara Tihani yang didambakan peluk cium belum berkesempatan kami berikan.. *doa untuk Ammara Tihani yang kami sayangi.. bersabar la Wahai abg n kakaipa ini dugaan yang korang perlu jalani buat masa sekarang.. insya'allah keadaan akan baik² sahaja..

Keasdaan di rumah semakin hari semakin berkurangan bilangan penghuninya.. Hanya aku dan Mummy, 'Kesit" apatah lagi buat mummy yang sendirian dirumah saat aku keluar bekerja.. Daddy bersama abg 2 3 hari meninggalkan rumah setiap kali pergi bekerja.. Hanya aku perlu luangkan masa di rumah.. menemani mummy yang sendirian.. kini dia bersama kain-kain yang perlu dijahitnya.. semoga pelanggan dia semakin ramai tidak lah dia terasa kebosanan sendirian bermain GAME di tab dia tu.. kehekehekehe.. ♥ u mummy n all my Family..

f/n : Doakan kebahagian KAMI.

Older post / Newer post